Jobopslag

Projektleder til logistikløsninger

Toyota Material Handling A/S

www.toyota-forklifts.dk

  • info@dk.toyota-industries.eu
  • 70 220260
  • Industrivej 3, 3550 Slangerup
Se profil  
Stilling: Fuldtid
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Sydjylland
Oprettelses­dato: 26.02.2019
Søg job  

Erfaren projektleder med indsigt i logistikløsninger og teknik søges til vores professionelle team i Vejle. Vil du arbejde med automatiserede truckløsninger, planlægning og ressourcestyring? Er du en dygtig projektleder, der motiveres af ansvar og udvikling? Har du lyst til at bruge dine kompetencer i en virksomhed, som vokser og hvor ambitionerne er til mere? Så er det muligvis dig, vi søger.

Vi søger en projektleder, der ikke bare er dygtig, men som ønsker at være med i den transformation virksomheden står i. En transformation, som ikke bare er en strategi formuleret på hjemmesiden, men en rejse, hvor CSR og værdierne ”teamwork”, ”respekt” og ”udfordringer” er reelle pejlemærker for alle i virksomhedens daglige drift.

 

Jobbet:
Med udgangspunkt fra virksomhedens adresse i Vejle og med reference til Sales Manager Automation får du ansvaret for at styre projektfaserne i virksomhedens største projekter – herunder ansvaret for de mange interne og eksterne interessenter samt tids- og økonomistyring. Projekterne kræver forskellige former for kompetencer, hvilket stiller krav til din evne til at kommunikere. Derudover vil der i jobbet være tæt dialog med kunder og leverandører, som kræver en god kommerciel forståelse.

 

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Projektledelse og styring med ansvar for økonomi-, tids- og projektplanlægning
  • Ansvarlig for koordinering af leverancer
  • Ressourcestyring af bemanding i hele projektets fase fra salg til opfølgning
  • Tæt samarbejde med egen organisation samt internationale logistikorganisation
  • Ansvarlig for kvalitetssikring og opfølgning
  • Ansvarlig for den nødvendige dokumentation

Kvalifikationer:
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være en videregående teknisk uddannelse. Jobbets ansvar og kompleksitet kræver, at du har solid erfaring med projektledelse. Samtidig stiller det krav til de menneskelige kvalifikationer og din erfaring med at kommunikere på tværs i en virksomhed. Du forstår at skabe kontakter og opbygge tillid og respekt i dine relationer. Din gennemslagskraft, dit smittende engagement samt dine gode kommunikationsegenskaber skaber godt samarbejde og gode resultater.

 

Derudover forventer vi følgende:

  • Du har en god teknisk forståelse
  • Du har gerne kendskab til automatiserede logistikløsninger og eventuelt robotteknologi
  • Du har solide IT-kompetencer
  • Du taler og skriver flydende engelsk, kendskab til svensk er en fordel
  • Du er analytisk stærk, struktureret og strategisk tænkende
  • Du er professionel og en dygtig kommunikator, der kan agere på alle niveauer i en organisation
  • Du er hurtigt opfattende og handlekraftig
  • Du er initiativrig, arbejder selvstændigt og har mod til at være i rammer som er under udvikling
  • Du trives i en flad og uformel organisation, hvor resultater tæller mere end titler

Vi tilbyder:
Du tilbydes job i en succesrig international virksomhed, hvor du bliver en del af et dynamisk og stærkt team med ambitiøse mål. Vi arbejder professionelt med Toyotas systemer som LEAN, værdier, 5S, Kaizen-tavlemøder etc. Vi tilbyder et selvstændig job, løn efter kvalifikationer og frihed under ansvar.

 

Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning og CV. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt. Har du spørgsmål kan du kontakte Sales Manager Automation – Jan Jakobsen på mobil +45 23 48 35 27.

Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere