Jobopslag

Projektleder til implementering af IT-projekter

Apport Systems A/S

www.apportsystems.dk

  • info@apportsystems.com
  • 72449944
  • Sletten 20, 8543 Hornslet
Se profil  
Stilling: Projektleder til implementering af IT-projekter
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: 01.10.2019
Geografi: Midtjylland
Oprettelses­dato: 07.08.2019
Søg job  

Ønsker du mulighed for at udvide din erfaring med implementering af IT-projekter? Vil du lære en velafprøvet projektmodel til IT-implementering at kende? Vil du møde mennesker og virksomheder i Nordeuropa?

Apport Systems oplever fremgang og vækst på det Nordeuropæiske marked. Vi søger en projektleder til ledelse af vores implementeringsprojekter af Apport WMS hos vores kunder i Danmark, Skandinavien og Nordeuropa. 

Arbejdsopgaver

Apport Systems sælger egenudviklede WMS-løsninger med tilhørende implementeringsprojekter. I vores projekter har vi stor fokus på at minimere risici igennem projektet og sikre et godt og succesfuld projektforløb i fællesskab med vores kunder.

Din primære opgave er at lede implementeringsprojekter af vores lagerstyringssystem Apport WMS iht. vores projektmodeller. Det er meget vigtigt, at kunden får succes med vores system i sin forretning, samtidig med at projektbudgettet og tidsplaner overholdes.

Ud over de klassiske projektledelsesopgaver, kan du også komme til at arbejde med følgende:

  • Guide og vejlede kunden iht. vores projektmodel.
  • Testkoordinering på projektniveau.
  • Forbedring af interne projektprocesser og videreudvikling af vores projektmodel.
  • Deltagelse i pre-sales aktiviteter og bid management.
  • Deltagelse i styregrupper på vegne af Apport Systems.
  • Håndtering af flere parallelle projekter.
     

Vi implementerer primært vores løsninger i Skandinavien men også i andre Europæiske lande. Du skal derfor have mulighed for at rejse i kortere perioder - typisk 1-3 dage i sammenhæng. Du skal forvente mellem 15-20 rejse­dage årligt.

Faglige kvalifikationer

  • Mindst 3 års erfaring som projektleder – gerne med implementering af IT.
  • Erfaring med B2B-samarbejde – gerne i internationalt forretningsmiljø.
  • En Prince2 certificering eller lignende projektlederuddannelse.
  • Naturlig kommerciel forståelse og fortrolighed med at arbejde med risikostyring og interessentvaretagelse i projekter.
  • En relevant grunduddannelse og erfaringsprofil – f.eks. indenfor logistik, lagerstyring, datalogi, ingeniør, cand.merc. eller lignende.
  • Kommunikative evner og er god til at motivere andre.
  • Gode engelskkundskaber i tale og skrift – minimum på forhandlingsniveau.
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til lagerstyring og logistik og evt. behersker svensk i tale og skrift, men det er ikke en forudsætning.
     

Personlige kvalifikationer

  • Serviceminded, hjælpsom og troværdig i alle samarbejdsrelationer både over for kunder og kollegaer.
  • God til at arbejde proaktivt og struktureret både selvstændigt og som leder af et projektteam.
  • God til at sikre fremdrift i opgaveløsningen og personligt drive til vedvarende at følge op på projektdeltagere, kunder og samarbejdspartnere.
  • Personlig robusthed og forståelse for varierende travlhed og fleksibilitet som grundvilkår i en projektdrevet virksomhed.
     

Vi tilbyder

  • Et job med en høj grad af selvstændighed.
  • Et varierende job i et projektorienteret arbejdsmiljø.
  • En virksomhedskultur baseret på tillid under ansvar med gode rammer for at udøve projektledelse.
  • En dynamisk og resultat-og løsningsorienteret virksomhedskultur. Vi hjælper hinanden med at bringe kundernes projekter i mål – og vi når altid helt i mål.
  • En mulighed for at møde og samarbejde med mange forskellige virksomheder i Nordeuropa.
  • En spændende og uformel arbejdsplads, hvor der er god mulighed for medbestemmelse og at sætte dit præg på projektafdelingen og de måder, vi arbejder på i virksomheden.
  • Mulighed for at blive en del af et i forvejen dygtigt team. Projektleverance- og ledelse er vores kernekompetence, men vi vil gerne være endnu dygtigere. Det er derfor, vi gerne vil have dig ombord.
  • Pensions- og sundhedsordning.
  • Løn efter kvalifikationer.
     

Praktisk info og kontakt

Arbejdsstedet er Apport Systems A/S, Sletten 20, 8543 Hornslet.

Stillingen besættes snarest muligt og senest 01-10-2019. Ansøgninger behandles løbende.

Motiverede ansøgninger sendes til llb@apportsystems.com mærket ”PL, Q3, 2019”.

Har du spørgsmål til jobbet eller Apport som virksomhed, er du velkommen til at kontakte Projektchef Jacob Troldahl på telefon 4177 6303 efter tirsdag 30-07-2019.

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere