Jobopslag

Operational Manager

Freja Transport & Logistics A/S

www.freja.com

  • freja@freja.dk
  • 96 70 50 00
  • Viborgvej 52, 7800 Skive
Se profil  
Stilling: Operational Manager KAM
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Københavnsområdet
Oprettelses­dato: 31.10.2019
Søg job  

FREJA Transport & Logistics A/S er en virksomhed i konstant udvikling baseret på kvalitet, service og engagerede medarbejdere. Mennesker er vores største aktiv - det er derfor, vi investerer i dem.

Til FREJAs afdeling i Taastrup søger vi en dedikeret Operational Manager til vores KAM afdeling. Vi søger en person, som med stor fokus på kundeservice, procesoptimering og kvalitet kan drive den daglige operation.

Stillingen indebærer et stort ansvar, hvor tillid og kommunikation er en nøglefaktor. Du vil få det operationelle ansvar for et team af fem perso­ner, hvor du ud over den daglige drift vil få ansvar for egen kundeportfolio både i Danmark og internationalt. Funktionen kræver, at der tænkes innovativt, samt at man forstår, at overholdelse af KPI’er og deadlines er et must. Funktionen indebærer ydermere, at du befinder dig godt med at være binde­led internt såvel som eksternt, hvor procesarbejde samt forståelse herfor vil være et krav.

Du bliver en del af et ungt og dynamisk team, som varetager ansvaret for FREJAs største kunder i Danmark og internationalt. Tempoet er højt og derfor kræves det, at der kan holdes mange bolde i luften, samtidig med at kunden opnår den ønskede ser­vice.

Endvidere er det vigtigt, at du motiveres af at skabe resultater, at du forstår at lytte til kundens ønsker og behov, at du aldrig siger ”nej tak” men tilbyder alternative løsninger. Du viser tillid til kunder og kolleger. Du besidder gode samarbejdsevner og medvirker aktivt til at skabe en positiv stemning i afdelingen.

Som Operational Manager vil du blive omdrejningspunkt i KAM afdelingen, i FREJAs organisation og overfor vores kunder. Der kan forventes en mindre rejseaktivitet i ind- og udland i forbindelse med opfølgnings- og statusmøder.

Faglige kvalifikationer

  • Du har erfaring med håndtering af national og internationale kunder
  • Du er fortrolig med procesoptimering og arbejdsgange
  • Du har erfaring med disponering og kendskab til transportmarkedet
  • Du er fortrolig med brugen af moderne IT-værktøjer (Excel, Word m.m.)
  • Du taler og skriver som minimum flydende dansk og engelsk samt gerne tysk/fransk/italiensk/polsk

Personlige kvalifikationer

  • Du besidder gode samarbejdsevner og er en god holdspiller
  • Du forstår at arbejde struktureret
  • Du forstår, hvad det betyder at gå forrest og har evnen til at motivere andre
  • Du er serviceminded og har sans for service og kvalitet i hverdagen
  • Du er resultatorienteret og initiativrig
  • Du trives i et miljø med krav om effektivitet og beslutningsdygtighed

FREJA er i en konstant udvikling indenfor Key-account / 4PL logistikløsninger, og du vil derfor få mulighed for at præge denne udvikling.

Vi tilbyder et moderne og innovativt miljø med avancerede IT-systemer og attraktive arbejdsforhold, herunder pensionsordning og personalegoder, som bl.a. omfatter sundheds- og hospitalsforsikring. Gage og øvrige vilkår forhandles individuelt.

Tiltrædelse hurtigst muligt. Du bedes sende din ansøgning via formular på FREJAs hjemmeside www.freja.dk/job mrk. ”Operational Manager KAM”. Vi vil løbende indkalde relevante kandidater til en personlig samtale.

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Jesper Pedersen på mobil 52 34 54 01.

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere