Jobopslag

Operational Accounting Assistant

DB Schenker

www.dbschenker.dk

  • info.dk@dbschenker.com
  • 36 86 95 00
  • Helseholmen 31-39, 2650 Hvidovre
Se profil  
Stilling: Operational Accounting Assistant
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Københavnsområdet
Oprettelses­dato: 07.08.2019
Søg job  

Har du sans for detaljen? Trives du i en back-office funktion hvor du servicerer dine kollegaer med blandt andet afregning af vores ydelser og opdatering af rater? Så har vi en spændende stilling til dig i DB Schenker.

Dine opgaver

Som Operational Accounting Assistant bliver du en del af vores sø fragts-team på vores danske HQ i Hvidovre.

Bred administrativ rolle i et godt team

Du vil blive en del af sø fragts-afdelingen, hvor du vil supportere speditørerne i import og eksport med administrative, økonomiske og opfølgningsopgaver. Afdelingen består af 16 medarbejdere der er fagligt dygtige og har en god teamånd.

Du vil få en bred administrativ rolle, som vil byde på afvekslende opgaver. En vigtig del af din rolle vil være, at sørge for korrekt afregning til vores kunder og internt i DB Schenker netværket. Du skal derfor kunne læse SOP’er samt aftaler og tilbud med kunderne med stor sans for detaljen. De overordnede opgaver i stillingen er følgende:

  • Afregning til kunder samt internt i DB Schenker
  • Monitorere og opdatere rater i systemerne
  • Gennemgå reservationer af transport ydelser
  • Supportere lederne med gennemgang af forsendelser ved månedsafslutning
  • KPI-opfølgning og generel opfølgning
  • Administrative ad-hoc opgaver

Krav

Vi søger:

Du er kontoruddannet og har erfaring med opgaver fra en administrations- eller økonomifunktion. Det vil være en fordel hvis du har erfaring med eller baggrund inden for speditionsbranchen, men det er ikke et krav.

Det vigtigste er, at du har en god IT-forståelse, er stærk i Excel og har en god talforståelse. Du taler og skriver flydende dansk og engelsk, kan du flere sprog er det en fordel.

Du trives med at hjælpe dine kollegaer og er serviceminded, struktureret, løsningsorienteret og vedholdende.

Vores tilbud

Hvad kan du forvente:

Du kan forvente at få en hverdag, hvor du vil have mange forskelligartede opgaver og hvor du træder til og hjælper hvor der er behov.

Du bliver del af en stor international virksomhed, hvor du alene i Danmark vil have 300 kollegaer fordelt på 3 kontorer. Yderligere bliver du en del af en afdeling med et godt sammenhold både fagligt og socialt.

Frokost- og massageordning samt helbredssikring er en del af pakken der venter på dig hos os.

Kontakt

Ansøg nu – vi afholder samtaler løbende

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Ocean Denmark, Linda Hertzum, på 3686 9529.

Send din ansøgning snarest muligt, vi afholder løbende samtaler til stillingen.

Tags: DB Schenker

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere