Jobopslag

Office Assistant - Spedition

DB Schenker

www.dbschenker.dk

  • info.dk@dbschenker.com
  • 36 86 95 00
  • Helseholmen 31-39, 2650 Hvidovre
Se profil  
Stilling: Office Assistant
Ansættelses­forhold: Fuld tid
Ansøgnings­frist: 23.12.2019
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Københavnsområdet
Oprettelses­dato: 02.12.2019
Søg job  

Vil du håndtere stykgods i Europas største speditionsselskab inden for landtransport, med det største og stærkeste europæiske netværk i ryggen? Vil du være en del af et team af dygtige og hjælpsomme kollegaer med et godt sammenhold? Så læs videre her.

DB Schenker er en af verdens førende udbydere af integrerede logistikløsninger og Supply Chain Management med 76.000 medarbejdere globalt, og er Europas største inden for landtransport. DB Schenker Danmark har ca. 300 medarbejdere fordelt på 3 filialer.

Håndtering af stykgods fra hele Europa med en stor kontaktflade
Vi søger en ny kollega til vores stykgods afdeling i Hvidovre.

Afdelingen består af 30 medarbejdere og import-teamet, som du vil blive en del af, består af 5 medarbejdere der alle håndterer stykgods fra Europa. Teamet arbejder tæt sammen og supporterer kunderne professionelt og effektivt.

Du vil få ansvaret for import fra hele Europa, hvor du vil koordinere forsendelserne og have kontakten med vores kunder, lager og terminalen i Hvidovre, underleverandører samt udenlandske kollegaer.

Som en del af jobbet vil du også stå for dokumenthåndteringen for dine transporter. Vi har stort fokus på leveringsperformance, derfor vil en vigtig del at dit job være opfølgning på forsendelserne.

Du bliver en del af Europas største netværk på landtransport, og får dermed en stor kontaktflade med både kunder og kollegaer i hele Europa.

Hvad kan du forvente
Du kan forvente at blive en del af en afdeling, der er præget af åben kommunikation, godt humør og højt tempo. Vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, samtidigt med, at vi arbejder seriøst og professionelt med vores opgaver.

Gode arbejdsforhold med pension, sundhedssikring, massage- og frokostordning er en del af pakken der venter på dig.

Serviceminded og udadvendt
Du har ideelt set en administrativ kontoruddannelse, og/eller en baggrund indenfor transport, spedition eller logistik – men det vigtigste er, at du har erfaring fra en administrativ stilling – så kan vi lære dig om transport-flowet og termerne indenfor transport.

Du arbejder bredt funderet med IT systemer, sætter dig nemt ind i nye systemer, og du taler og skriver flydende dansk og engelsk.

Som person er du serviceminded, udadvendt, energisk og vedholdende. Du trives med en stor daglig kontaktflade, hvor du kommunikerer med både kunder, chauffører, lagermedarbejdere og kollegaer i ind- og udland.

Har du spørgsmål til stillingen?
Så er du velkommen til at kontakte Head of System, Hvidovre, Helle Koppel på telefon 3686 9443.

Tags: DB Schenker

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere