Nyhedsarkiv

Branchenyt

Case: Fleksible priser hos Conrad Electronic

Som en af de førende europæiske distributører af elektronik og teknologi, er det vigtigt for Conrad Electronic, at vise den rigtige pris, på det rigtige tidspunkt. Kæden har derfor implementeret Delfi Technologies’ elektroniske hyldeforkanter.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: En særlig kundeoplevelse hos ny dansk spillebutik

Danmarks nye spilleunivers Games N’ Gadgets skaber synergi mellem det online univers og den fysiske kundeoplevelse, derfor har butikken installeret elektroniske prisskilte.  

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Fleggaard klar med massiv nethandel indsats

Corona-krisen har været med til at ændre adfærden hos forbrugerne og virksomhederne er blevet mere digitale. Hos Fleggaard oplever man en hastig vækst i antallet af online bestillinger. Koncernen har derfor foretaget en række tiltag, der øger kapaciteten.

Indhold fra partner

Branchenyt

5 typiske it-udfordringer der hæmmer vækst i virksomheder

På lageret skal der modtages, opbevares, plukkes, ekspederes og leveres varer hurtigere end nogensinde før. Samtidig skal omkostningerne holdes nede og lagerbeholdningen skal tilpasses ordreflowet.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Fremtidens butik er åbnet i Lyngby Storcenter

Den 16. juni 2020 slog RetailTech Lab dørene op for et nationalt testcenter i Lyngby Storcenter. Her skal ny teknologi til detailbranchen afprøves i tæt samspil mellem iværksættere, detailhandlen og forbrugere. En af samarbejdspartnerne er it-virksomheden

Indhold fra partner

Branchenyt

Direktør og ejer har 25-års jubilæum i Køge-virksomhed

Direktør og indehaver af it-virksomheden Delfi Technologies A/S, Palle Svendsen, har 25-års jubilæum den 1. maj 2020.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: SkatePro: Stigende e-handel kræver effektiv lagerløsning

Hos Europas største skateshop, SkatePro, oplever man en enorm vækst inden for e-handel og eksport. Derfor har virksomheden løbende investeret i mere lagerplads og senest en ny online scannerløsning til lageret, som sikrer hurtig vareregistrering.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Digitalt værktøj hjælper MENY i kampen mod madspild

Efter en overbevisende test ruller Dagrofa madspildsappen Whywaste ud i alle landets MENY-butikker. Udover appen, så består den nye it-løsning også af håndterminaler og labelprintere, der kan printe rabatmærker ud - direkte fra appen.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Electro Energy høster økonomiske fordele med effektiv lageroptælling

Efter at have skiftet papiret ud med en digital lagerløsning, har den tekniske grossistvirksomhed, Electro Energy, opnået en mere effektiv lageroptælling, der også har givet økonomiske gevinster.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: OK Plus investerer i ny teknologi til butikkerne

OK Plus oplever travlhed hos conveniencekædens butikker. For at kunne levere den optimale kundeservice, er det nødvendigt med driftssikre og effektive butikker. I et samarbejde med it-virksomheden Delfi Technologies har OK Plus fremtidssikret butikkerne.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Ny legetøjskæde i stærkt samarbejde

Kids Coolshop buldrer frem med nye legetøjsbutikker i et presset marked,. Kæden får installeret elektroniske prisskilte i de fysiske butikker. Prisskiltene er koblet til en stærk e-handelsmotor og skal være med til at sikre konkurrencedygtige priser.

Indhold fra partner

Lager & distribution

Dansk virksomhed lancerer ny komplet abonnementsløsning til håndterminaler

Komplet håndterminalløsning til lager, butik og servicefolk. Abonnementsmodel med fast månedlig ydelse, fuld tryghed og ingen uforudsete udgifter. Alt er samlet i en overskuelig pakke - og det er både hurtigt og enkelt at komme i gang.

Indhold fra partner

Lager & distribution

Case: Dansk producent er teknologisk first mover

Det danske frøfirma Jensen Seeds leverer årligt mere end 10.000 tons frø til sine kunder. Det er altafgørende, at der ikke sker fejl i produktionen og sorteringen af frøene. Her opstod behovet for en RFID-løsning til at spore, lokalisere og identificere.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Lyse fremtidsudsigter for københavnsk Irma-butik

I hjertet af Københavns Nordvestkvarter finder man Irma Smedetoften. Området omkring Irma-butikken er en del af et byudviklingsprojekt, hvor blandt andet det lokale handelsstrøg skal styrkes.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Dansk netbutik har knækket koden til fysiske butikker

I august 2019 åbnede den populære netbutik Hobbii.dk den første fysiske butik i Roskilde. I løbet af tre år forventer garnbutikken at åbne yderligere 60 butikker. Butiksuniverset skal være det samme offline såvel som online.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Ung købmand slår alle salgsrekorder

I 2019 vandt den selvstændige købmand, Matias Paaske, der står i spidsen for Min Købmand i Østerild, titlen som årets købmand i Dagrofa. Den flotte hæder kommer efter en imponerende udvikling af butikken og en fordobling af omsætningen på kun to år.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Ny løsning øger effektiviteten på lageret hos Løbeshop.dk

Løbeshop flyttede i februar 2019 ind i nyrenoverede lokaler med mere plads i den gamle Trelleborg-hjulfabrik i Hadsten. I samme forbindelse er procesoptimering sat på agendaen. Et nyt scanningssystem til pluk af varer er bl.a blevet implementeret.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Moderne madmarked er klar til fremtiden

I midten af november måned kunne MENY Viby Sjælland, og den erfarne købmand Hans Olesen byde velkommen til et moderne madmarked, som efter en ombygning i millionklassen, nu er klar til fremtiden.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Danmarks første bæredygtige trælast har stor succes

I februar måned 2020 slog STARK dørene op for en helt ny og bæredygtig trælast i Hørsholm, der skal gøre det nemmere for kunderne at bygge bæredygtigt. Trælasten har fået en flyvende start på trods af Corona og generelle restriktioner i branchen.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: SPAR købmand omfavner ny teknologi

Sidste år kunne brugsforeningen Tikøb fejre 100-års jubilæum. I dag er SPAR Tikøb en af de butikker i kæden, der går forrest, når det kommer til at implementere ny teknologi. Senest har butikken taget en cloud-løsning og mobil-app i brug.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: NEYE donerer alt overskud til godt formål

Mange virksomheder donerer i dag penge til velgørende formål. Hos NEYE går hele overskuddet til et godt formål, da NEYE-fonden siden 1977 har øremærket det årlige overskud til kræftforskning. Alene de seneste 5 år, er det blevet til 50 millioner kroner.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Hobbii fortsætter væksteventyret med nye butikker og flere digitale tiltag

Netbutikken Hobbii.dk fortsætter åbningen af fysiske butikker med åbning af den tredje butik i Tarup Center i Odense. Et tæt samarbejde med Delfi Technologies, der bygger på flere digitale tiltag, skal være med til at styrke Hobbii-forretningen yderligere

Indhold fra partner

IT

Case: Stor fotoforretning indfører ny teknologi

Photografica er en professionel fotoforretning i hjertet af København. Her spiller personlig rådgivning og service en afgørende rolle i hverdagen. Til glæde for både medarbejdere og kunder har butikken installeret elektroniske prisskilte.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Mobilt værktøj skaber effektive arbejdsgange hos jem & fix

Som Danmarks eneste lavpris byggemarkedskæde, fokuserer jem & fix på at skære alle fordyrende udgifter væk for at sikre kunden den laveste pris. Her hjælper et samarbejde med Delfi Technologies med at sørge for, at daglige opgaver kan klares hurtigere.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Let-Køb indfører ny teknologi, der skal spare tid

Som den første butik i Let-Køb kæden, har Den Gamle Købmandsforretning på Rømø valgt at investere i elektroniske hyldeforkanter for at sikre korrekt mærkning af varer, så skiltningen altid er up-to-date. En løsning, som sparer personalet for meget tid.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: Wow-effekt påvirker bundlinjen hos Danmarks største havecenterkæde

Udrulningen af elektroniske hyldeforkanter er i fuld gang hos Plantorama, som forventer både økonomiske- og driftsmæssige fordele ved at udskifte papirhyldeforkanterne i alle kædens havecentre.

Indhold fra partner

Branchenyt

Case: 24/7 selvbetjening sparer tid og giver glade kunder hos Electro Energy

Den tekniske grossistvirksomhed, Electro Energy, har indført 24/7 selvbetjening, som tilbyder kunderne mulighed for at afhente reservedele døgnet rundt – hele året. Det er en butiksløsning, som er udviklet i samarbejde med Delfi Technologies.

Indhold fra partner

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere