23.10.2019  |  Branchenyt

Indspark: Nutidens detailkunder stiller højere krav end nogensinde før

Vi ser i dag, at detailvirksomheder konstant stræber efter at forbedre deres salg, dækningsgrad og indtjening. Samtidig ønsker de at levere den bedst mulige kundeservice og fastholde loyalitet, hvilket stiller større krav til deres elektroniske samhandel

Mange handler på tværs af store netværk med travle netværksforretninger, der hver især kan udgøre store udfordringer i forhold til lagerstyring, ordrehåndtering og logistik. Forsyningskæderne samhandler i dag ofte globalt – global sourcing – hvilket kan resultere i udfordringer i form af leverandørstyring over lange afstande, kulturelle forskelle og lokal arbejdspraksis.

Nutidens detailkunder stiller højere krav end nogensinde før – til kvalitet, vareportefølje og priser. De vil også gerne være sikre på, at medarbejderne, der producerer varerne, har sikre arbejdsforhold og en ordentlig løn.
Med disse krav fra kunderne vil det være en stor fordel for detailvirksomhederne, hvis de kunne øge deres effektivitet, forbedre deres produktivitet og skabe besparelser.

Annonce: (Artiklen fortsætter efter annoncen)

Styrk salg, indtjening, kvalitet og kundeloyalitet med EDI fra TrueCommerce
Gennem to årtier har TrueCommerces løsning til elektronisk samhandel hjulpet detailvirksomheder med at opnå væsentlige besparelser og øge effektiviteten i de afdelinger, der er ansvarlige for indkøb, forsyningskæder og bogholderi.

Vores løsning automatiserer alle transaktioner, herunder ordrer og fakturaer, ASN’er og leveringsbekræftelser, uanset sted. Information om leverandørerne, produkter og priser synkroniseres, hvilket optimerer forretningsprocesser såsom fakturavalidering, godkendelser og fejlrettelser. Endelig integreres alle disse aktiviteter med dine back office-systemer, så du får et hurtig og betydeligt udbytte af din investering.

Det er i sidste ende afgørende, at detailvirksomhederne har et overblik over en virksomheds forsyningskæde, så de ansvarlige medarbejdere kan kigge det efter i sømmene og handle proaktivt, hvis det f.eks. er nødvendigt at justere på økonomien for at reducere omkostninger og øge effektiviteten.

Kundehistorier
Hvis du er interesseret i at lære mere om, hvordan TrueCommerce, i samarbejde med detailvirksomheder, har hjulpet dem med at opnå betydelige fordele og besparelser, kan du finde et udpluk af vores kundehistorier nedenfor.

Silvan
Silvan outsourcer al EDI til TrueCommerce.
Læs kundehistorien her

Boozt Fashion AB
EDI sikrer betydelige fordele for Boozt Fashion AB og deres leverandører.
Læs kundehistorien her

BWG Foods
Den førende britiske detailkæde automatiserer deres forsyningskæde med TrueCommerce.
Læs kundehistorien her

Mere fra Nageen

Nageen Højbjerg

  • TrueCommerce Denmark ApS
Se profil  

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere