Jobopslag

Luftfragtsspeditør

DB Schenker

www.dbschenker.dk

  • info.dk@dbschenker.com
  • 36 86 95 00
  • Helseholmen 31-39, 2650 Hvidovre
Se profil  
Stilling: Luftfragtsspeditør
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Midtjylland
Oprettelses­dato: 30.10.2018
Søg job  

Vil du arbejde med luftfragt i et superteam af kollegaer? Har du et veludviklet købmandsgen, får du energi af daglig kontakt og samarbejde med kunderne? Så er det dig vi har brug for i Schenker i Kolding

DB Schenker er en af verdens førende udbydere af integrerede logistikløsninger og Supply Chain Management med 72.000 medarbejdere globalt. DB Schenker Danmark har ca. 300 medarbejdere i Danmark fordelt på 4 filialer. 

Bliv en del af et superteam
Vi søger en luftfragtsspeditør til vores afdeling i Kolding. Du vil blive en del af et superteam med gode kollegaer, hvor alle hjælper hinanden, tager fra, og sikrer en smidig opgaveløsning i en god og konstruktiv stemning.  

Du deltager i den daglige tilbudsgivning for afdelingens kunder, samt oprettelse og vedligeholdelse af vores konsolideringer. Jobbet varetages i tæt samarbejde med kollegaer nationalt samt internationalt, både indenfor og på tværs af vores forskellige forretningsområder.

Du bliver en del af et team, som leverer markedets bedste service til vores kunder, og du bliver en vigtig del af fortsat udvikling på såvel nye som eksisterende kunder. Jobbet byder på mange afvekslende opgaver, et udsnit er:

  • Deltagelse i den daglige operation og sikre overholdelse af aftalte servicelevels for vores kunder
  • Udfærdigelse af transport- og tolddokumenter
  • Opsætning af transporter inden for koncernens rammer
  • Kontakt til leverandører i forbindelse med de enkelte transporter
  • Opfølgning på transporter, advisering og afregning af kunderne
  • Løbende dialog med oversøiske DB Schenker kontorer og samarbejdspartnere
  • At bidrage til fornyelse og optimering af de nuværende arbejdsprocesser 
  • Deltagelse i implementering af nye kunder i den eksisterende operation

Du bringer kunden i centrum
Vi forventer at du er uddannet speditør, og har du et par års erfaring, vil det være en fordel. 

Du kan lide at arbejde i et travlt og internationalt miljø, og arbejder kunde- og løsningsorienteret. Du er god til at lytte til kunderne, derigennem finder du deres behov, og laver den helt rigtige løsning til kunden.

Du håndterer mange sendinger og kan agere i travle situationer med stort drive og energi, uden at miste detaljerne på vejen mod målet. Du kommunikerer godt på engelsk og dansk.

Det vigtigste ved dig er, at du bidrager positivt til et godt kollegialt samarbejde i dagligdagen.

Lyder det interessant? 
Her er muligheden for en spændende stilling med masser af udfordringer, hvor du får indflydelse og selvbestemmelse i dit daglige arbejde. 

Du bliver en del af en professionel og engageret afdeling, hvor du har et stærkt team af kollegaer omkring dig, og hvor vi kommer i mål sammen. Arbejdsmiljøet er præget af åben kommunikation og en høj grad af frihed under ansvar.

Pension, sundhedssikring, frokostordning og massageordning er også en del af pakken der venter på dig.

Du er velkommen til at kontakte Henrik Mejlstrup, Head of Air, Kolding, på 7632 2114 hvis du har yderligere spørgsmål.

Tags: DB Schenker

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere