Lean innovation skaber fremdrift
Alt for mange virksomheder får ikke nok ud af deres investeringer i innovation og udvikling. Det mener forfatterne bag en ny bog om Lean innovation .
De kreative løsninger står i kø, men evnen til at realisere dem hurtigt og effektivt mangler. Derfor får alt for mange virksomheder ikke nok ud af deres ofte betydelige - investeringer i innovation og udvikling. Det mener forfatterne bag ny bog, der skal vise, hvordan Lean innovation kan skabe fremdrift og forudsigelighed i innovationsarbejdet, uden at gå på kompromis med kreativiteten.
I bogen "Lean innovation" viser Claus Sehested og Henrik Sonnenberg, hvordan virksomheder ved at tænke lean ind i deres innovationsprocesser kan overvinde forhindringerne og hurtigere nå ud til kunderne med nye og forbedrede produkter og ydelser.
Bogen henvender sig til ledere med ansvar for innovation og forretningsudvikling, men kan med fordel læses af alle, som beskæftiger sig med innovationsprocesser. Bogen rummer en række cases fra danske virksomheder som ECCO, LINAK, Rambøll Oil & Gas, Exhausto og Coloplast samt nogle af de udenlandske virksomheder, der er allermest innovative. MM