Jobopslag

Kontorassistent / Speditør vikariater til stykgods

DB Schenker

www.dbschenker.dk

  • info.dk@dbschenker.com
  • 36 86 95 00
  • Helseholmen 31-39, 2650 Hvidovre
Se profil  
Stilling: Kontorassistent / Speditør vikariater
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: 01.11.2021
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Midtjylland
Oprettelses­dato: 12.10.2021
Søg job  

Vil du være en del af Europas største speditionsselskab inden for landtransport, med det største og stærkeste europæiske netværk i ryggen? Tiltaler det dig med faste rammer og et strømlinet set-up? Så har vi et par interessante vikariater at tilbyde i DB Schenker.

Bliv en del at et professionelt team med god stemning og godt humør
Vi har to kolleger der står foran barsel, så til vores filial i Aarhus – men fra 2022 Taulov – søger vi 2 strukturerede vikarer fra 1. december 2021 til ca. 30. november 2022 til vores Business Service team, som skal være med til at sikre en høj kvalitet i vores eksport forsendelser. Vores kerneforretning er stykgodsforsendelser og vi tilbyder moderne og velfungerende værktøjer, som sikrer et godt overblik over vores mange daglige forsendelser.

Filialen i Aarhus består af ca. 30 medarbejdere og teamet som du vil blive en del af, er et varieret team på 16 personer med et stærkt sammenhold. Der er både et højt tempo og plads til humor, og vi servicerer vores kunder top professionelt. Efter oplæringsfasen i Aarhus, er det muligt at arbejde ud fra vores filial i Kolding, indtil vi flytter til Taulov.

Vi bygger en ny terminal og kontor i Taulov ved Fredericia, som forventes klar januar 2022. Her samler vi vores aktiviteter i Jylland i topmoderne terminal- og kontorfaciliteter.

Du bliver en del af Europas største netværk på landtransport, og får dermed en stor kontaktflade med både kunder og kollegaer, især i Norden.

Afvekslende arbejdsdag med indflydelse
Du vil hovedsageligt arbejde med vores danske eksport forsendelser til hele Skandinavien. Du vil indgå i et team, hvor man har ansvaret for alt fra indhentning hos de danske kunder, til godset afgår fra vores terminal og ankommer hos vores mange Skandinaviske terminaler. Du vil indgå i et team hvor man har stor indflydelse på at nytænke måder at gøre tingene på, og hvor man har mulighed for at udvikle sig selv og sine opgaver.

Du vil få en meget afvekslende og alsidig arbejdsdag, hvor ikke to dage er ens.

Har du et stort service-gen og en proaktiv tilgang?
Der kan være flere tilgange til vikariaterne. Du kan fx være uddannet indenfor transport- og logistik-branchen med nogen års erfaring indenfor landevejstransport, men du kan også have en baggrund som kontorassistent andet steds fra. Det vigtigste er, at du er struktureret og procesorienteret, og du dermed også trives i et struktureret set-up med indbyrdes afhængigheder til kollegaernes arbejde. Du sætter en ære i at bidrage til vores høje kvalitetsmål og medvirker gerne til at presse grænserne for optimering og udvikling.

Du er en ekstrovert og udadvendt person, der tager ansvar for dine opgaver. I teamet er du social samtidigt med, at du kan arbejde selvstændigt. Du er robust og selvsikker, hvilket gør at du kan stå imod når tempoet er højt og vores kunder stiller høje krav. Serviceminded, kontaktskabende, energisk, struktureret og vedholdende er kendetegnende ord for dig.

Du arbejder hjemmevant og bredt funderet med IT systemer, sætter dig nemt ind i nye systemer, og du taler og skriver flydende dansk og engelsk.

Er du interesseret?
Så ansøg nu, vi holder interviews løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål så er du velkommen til at kontakte Head of Business Service West, René Rasmussen på 8883 5417.

 

Tags: DB Schenker

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere