Jobopslag

Key Account Planner

FREJA Transport & Logistics A/S

www.freja.dk

  • freja@freja.dk
  • 96 70 50 00
  • Viborgvej 52, 7800 Skive
Se profil  
Stilling: Key Account Planner
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Københavnsområdet
Oprettelses­dato: 11.10.2021
Søg job  

Til FREJAs afdeling i Taastrup søger vi en KAM medarbejder, som har stor fokus på kundeservice, procesoptimering og kvalitet i det daglige arbejde.

FREJA Transport & Logistics A/S er en virksomhed i konstant udvikling baseret på kvalitet, service og engagerede medarbejdere. Mennesker er vores største aktiv - det er derfor, vi investerer i dem.

Til FREJAs afdeling i Taastrup søger vi en dedikeret KAM medarbejder, som har stor fokus på kundeservice, procesoptimering og kvalitet i det daglige arbejde. FREJA er inde i en rivende udvikling indenfor key-account / 4PL logistikløsninger, og du vil derfor få mulighed for at præge denne udvikling.

Stillingen indebærer et stort kundeansvar, hvor tillid og kommunikation er en nøglefaktor. Du vil indgå i et team af fem perso­ner, hvor du vil få eget ansvar for kunder både i Danmark og internationalt. Funktionen kræver, at der tænkes innovativt, og endvidere er overholdelse af KPIer og deadlines et must. Funktionen indebærer også, at du befinder dig godt med at være binde­led internt såvel som eksternt, hvor procesarbejde samt forståelse herfor vil være et krav.

Du bliver en del af et ungt og dynamisk team, som varetager ansvaret for FREJAs største kunder i Danmark og internationalt. Tempoet er højt og derfor kræves det, at der kan holdes mange bolde i luften, samtidig med at kunden opnår den ønskede ser­vice.

Som KAM medarbejder vil du blive en omdrejningsfaktor for FREJA og vores internationale kunder, hvor der kan forventes en mindre rejseaktivitet i ind- og udland i forbindelse med opfølgnings- og statusmøder.

Endvidere er det vigtigt, at du motiveres af at skabe resultater, at du forstår at lytte til kundens ønsker og behov, at du aldrig siger ”nej tak” men tilbyder alternative løsninger. Du viser tillid til kunder og kolleger. Du besidder gode samarbejdsevner og medvirker aktivt til at skabe en positiv stemning i afdelingen.

Faglige kvalifikationer

  • Du har erfaring med håndtering af internationale kunder
  • Du er fortrolig med procesoptimering og arbejdsgange
  • Du har erfaring med disponering og kendskab til transportmarkedet
  • Du er fortrolig med brugen af moderne IT-værktøjer (excel, word m.m.)
  • Du taler og skriver som minimum flydende engelsk og gerne tysk/fransk/italiensk/polsk

Personlige kvalifikationer

  • Du besidder gode samarbejdsevner og er en god holdspiller
  • Du er serviceminded og har sans for service og kvalitet i hverdagen
  • Du er resultatorienteret og initiativrig
  • Du trives i et miljø med krav om effektivitet og beslutningsdygtighed
  • Du er viljestærk og har et smittende engagement

Tiltrædelse hurtigst muligt. Arbejdspladsens adresse er Litauen Allé 6, 2630 Taastrup.

Vi tilbyder et moderne og innovativt miljø med avancerede IT-systemer og attraktive arbejdsforhold, herunder pensionsordning og personalegoder, som bl.a. omfatter sundheds- og hospitalsforsikring. Gage og øvrige vilkår forhandles individuelt.

Du bedes uploade din ansøgning snarest muligt. Vi vil løbende indkalde relevante kandidater til en personlig samtale og stillingen lukkes, når vi har fundet det rette match.

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Head for Department Jesper Pedersen på telefon 9670 5401.

Du bedes sende din ansøgning via formular på FREJAs hjemmeside. Vi glæder os til at høre fra dig. 

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere