Event

Gratis webinar hvor du får tips & tricks til indretningen af dit varelager.

Apport Systems A/S

www.apportsystems.dk

  • info@apportsystems.com
  • 72449944
  • Vindrosen 41, 2. sal, 8240 Risskov
Se profil  
Type: Webinar
Start dato: 16.09.2021
Start tidspunkt: 10.00
Sted: Online
Tilmeld  

Kom med på første række, når vi sammen med vores kunde Anna&Søs tager et praktisk fokus og fortæller, hvorfor lagerindretningen har så stor en betydning for effektiviteten af dine processer på lageret.

På webinaret får du tips & tricks til indretningen af dit lager.

Lagerstyring til webshops

Genkender du dette scenarie:
Du er i vækst og oplever dine kunders efterspørgsel. Du kan (endnu) følge med på alle ordrerne, men hvor længe kan du fortsætte med det? Hvad gør du, når fejlforsendelser opstår, rod på lageret hober sig op, og I ikke længere når at få sendt alle bestillinger afsted i dag?

Det fortæller vi dig på vores webinar: Tips & Tricks til indretningen af dit varelager, hvor Ken Primby fra Anna&Søs og Christian Mikkelsen fra Apport giver dig gode råd om, hvordan du bedst griber lagerindretningen an. De tager nemlig et praktisk fokus og besvarer, hvorfor lagerindretningen har så stor en betydning for effektiviteten af dine processer på lageret.

Måske scenariet kunne passe på din virksomhed, eller hos nogen du kender? Uanset hvad, så er du velkommen til at få tips & tricks. Det er aldrig dumt at have et par tricks gemt i ærmet. 

Webinaret er torsdag den 16. september, klokken 10.00 – 10.45.

Når du tilmelder dig, kan du allerede stille spørgsmål, som du ønsker at få besvaret på webinaret. Herunder har vi listet, hvilke spørgsmål du i hvert fald kan forvente at få besvaret på dagen: 

  • Hvilke opgaver står jeg overfor ved indretningen af et helt nyt lager?
  • Hvilke opgaver skal jeg starte med på min liste?
  • Hvordan finder jeg ud af, hvilke processer der kan være kritiske iht.  effektive lagerprocesser?
  • Hvorfor er det vigtigt at jeg genovervejer lagerstrukturen, når jeg skal implementere et WMS?
  • Hvilke tips & tricks er gode, når jeg skal indrette mit nye lager eller forbedre nuværende lager, hvis jeg vil øge effektiviteten på mit lager? 
  • Hvilke processer, integrationer og proces-flow understøtter et lagerstyringssystem? 

 

Du kan melde dig på webinaret her og læse mere om, hvad Christian og Ken har at byde på, og så kvitterer vi med et link til webinaret. 

PS: Kan du ikke være med live denne dag, så meld dig bare til alligevel. Vi sender dig webinaroptagelsen efterfølgende.

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere