Event

Gratis seminar: Customer Engagement & Loyalty med Microsoft Dynamics 365

Columbus Danmark

www.columbusglobal.dk

  • kontakt.dk@columbusglobal.com
  • 70 20 50 00
  • Lautrupvang 6, 2750 Ballerup
Se profil  
Type: Seminar
Start dato: 19.03.2019
Start tidspunkt: 8:30-12:30
Sted: Microsoft på Kanalvej 7, 2800 Kongens Lyngby.
Tilmeld  

Hvis du vil opbygge en succesfuld forretning med sorte tal på bundlinjen, så bør dine kunder være et af dine primære fokusområder. Det er der mange grunde til, men helt konkret er det langt dyrere at kapre nye kunder, end at pleje dem, du allerede har.

De mest succesfulde virksomheder er exceptionelt gode til at engagere og skabe loyalitet hos deres kunder. Når virksomheder er gået konkurs, er årsagen typisk, at de helt har mistet kundernes opmærksomhed, engagement og loyalitet, hvis de da nogensinde har haft det.

Der findes mange måder at skabe kundeengagement og -loyalitet på, og det er naturligvis altid afhængigt af, hvilke produkter virksomheden forsøger at sælge og til hvilken slags kunder på hvilke markeder. Men det som især kendetegner de virksomheder, som mestrer kunsten af tiltrække og fastholde kunder, er det, at de gør det vedholdende og systematisk.

Den 19. marts 2019 afholder vi formiddagsseminar i samarbejde med vores CRM-partner ProActive. Her tager vi dig rundt om Dynamics 365 platformen og viser, hvordan du kan øge omsætning og indtjening og styrke kundeservice og loyalitet.

Vi viser dig de nyeste muligheder indenfor marketing, salg, kundeservice, field service og økonomistyring. Vi viser også hvordan du kan udnytte AI i Dynamics 365 og giver eksempler fra nogle af vores nyeste kundeprojekter. Endelig vil vi også give indblik i roadmappet for Dynamics 365 og gode råd til at høste gevinsterne.

Kom og bliv inspireret til, hvordan din virksomhed kan blive bedre til aktivt at drive kundeengagement og loyalitet ved at udnytte det fulde potentiale i Microsoft Dynamics 365.

Program
08:30 - 09:00: Check-in og morgenmad
09:00 – 09:15: Den gode kundeoplevelse touchpoint for touchpoint
09:15 – 10:15: Customer Engagement & Loyalty med Microsoft Dynamics 365
10:15 – 10:30: Pause
10:30 – 11:30: Exceptionel kundeoplevelse med Finance & Operations og Business Central 
11:30 – 12:00: Gode råd, den succesfulde implementering og sådan kommer du i gang
12:00 – 12:30: Frokost

Tilmeld dig her.

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere