GLS går på Facebook
For at komme tættere på pakkemodtagere er GLS Denmark nu at finde på yderligere et socialt medie.
For ganske kort tid siden gik GLS Denmark live med deres officielle danske Facebook-side. Indtil videre har vi været at finde på LinkedIn, hvor vi henvender os til vores erhvervskunder. Men som en af de største pakkedistributører i Danmark vil vi gerne tættere på pakkemodtagerne. Med Facebook bliver formålet at inspirere, informere og vejlede vores følgere.
Muligheden for at vejlede modtagerne på en alternativ måde, er noget vi glæder os meget til.
Indtil videre har Kundeservice løst de udfordringer, som modtagerne har haft, via telefon. Med Facebook får modtagerne nu også muligheden for at kontakte os, uden at skulle i telefonisk kontakt med os.
Vi får mange henvendelser, som for modtageren ikke er presserende, hvilke kan løses ligeså effektivt gennem Facebooks chatfunktion, da modtager ikke selv har et akut behov for en løsning. Det kan f.eks. være spørgsmål om hvor deres pakke er, eller hvor lang leveringstid der er til forskellige lande.
Med et kundeservice-team siddende klar på Facebook kan vi reducere den allerede korte ventetid på telefonerne, og bevare den personlige og hurtige kontakt, som vi er garant for.
Vi glæder os til at møde jer og jeres kunder på
https://www.facebook.com/GLSDenmark/