Forbedret servicesoftware
Det norske firma ePocket Solutions markedsfører nu deres nye mobile ePocket Handyman 7. Teknologien repræsenterer...
Den nyudviklede løsning er således ensbetydende med større brugervenlighed og mere effektivt arbejde, meddeler firmaet. Såvel teknikerne i felten, som arbejder hos kunden med deres PDAer og smartphones, og medarbejderne på kontoret, kan have nytte af de nye funktioner og forbedringer.
ePocket Handyman 7 indeholder f.eks. en helt ny brugerflade, lige som den har større knapper og et forbedret tastatur. Håndteringen er derfor meget nem. Desuden er softwarens features funktionsbaseret på workflow. Dermed er der brug for færre klik pr. funktion end tidligere. Alle serviceprocesser kan organiseres og afvikles. Det gælder både forudsigelige aktiviteter som installations- og vedligeholdelsesopgaver samt fejlhåndtering. Gennem en enkel tilslutning til ERP-systemerne kan alle ordrerelevante data udveksles i begge retninger. Disse indeholder oplysninger om tidspunkt og materialeanvendelse, administration af tjenestekontrakter samt registrering af aktiviteter, der udføres via checklister. Endelig har både kunden og teknikeren mulighed for at konfigurere individuelt.