Jobopslag

Disponent til vores charterafdeling i Kolding

DACHSER Intelligent Logistics

www.dachser.dk

  • dachser.hvidovre@dachser.com
  • 36347777
  • Helseholmen 11, 2650 Hvidovre
Se profil  
Stilling: Disponent
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: 02.08.2021
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Sydjylland
Oprettelses­dato: 05.07.2021
Søg job  

Er du en dygtig speditør med flair for at finde frem til de gode løsninger? Bliver du begejstret over nye udfordringer, og er du en struktureret person med sans for godt købmandskab? Hvis ja, så er det måske dig, vi mangler i vores team!

Jobbet

I jobbet som disponent er du et vigtigt tandhjul i det maskineri, der får hjulene til at køre. Du bliver en del af vores charterteam, der har ansvaret for import og eksport af chartergods. Din rolle bliver at disponere import af chartergods fra især Tyskland og Benelux og prissætte transporterne. Derfor er din gode sans for købmandskab og dit engagement i forhold til at udvikle afdelingens netværk og chartertrafik centrale egenskaber for at udfylde denne rolle.

I samspil med de andre kollegaer i afdelingen kommer du til at disponere charterimport, også for vores rundtursbiler, hvilket kræver overblik og struktur. Du får en stor kontaktflade og vil dagligt være i dialog med chauffører, samarbejdspartnere og kollegaer fra ind- og udland. Herudover står du altid klar til at hjælpe dine kollegaer i afdelingen med andre opgaver.

Du vil få ansvar for følgende opgaver:

  • Disponering af rundtursbiler og oneway
  • Ansvarlig for området (Nord)Tyskland og Benelux
  • Prissætning af full og partloads
  • Ekstern og intern kundeservice
  • Daglig kontakt med vognmænd
  • Hjælpe til med uddannelse og oplæring af elever
  • Diverse administrative opgaver

Stillingen er fuldtid, og du refererer til Operations Manager Manuel Soares.

Hvem er du?

Vi forstiller os, at du er uddannet speditør og har siddet i en lignende stilling, hvor du har høstet stor erfaring inden for speditionsfaget og især chartertransport. Din succes i stillingen afhænger i høj grad af dine evner til at samarbejde internt såvel som eksternt, og at du kan opretholde en god, åben og ærlig kommunikation med chauffører, samarbejdspartnere og kolleger.

Du er en dynamisk og systematisk person, der har talegaverne i orden, og som trives i en konceptstærk, international virksomhed med mange faste retningslinjer. Du har flair for IT og har gode sprogkundskaber på dansk, engelsk og tysk – og gerne flere sprog.

Vi tilbyder

Vi tilbyder et spændende job med faglige udfordringer, hvor du vil få en bred kontaktflade til vores internationale organisation. Du bliver en del af en afdeling, hvor vi holder af indspark, og hvor vi bevarer overblikket, selvom ingen ved, hvad dagen bringer. Vi skatter et godt og humørfyldt arbejdsmiljø, og da vi ser mangfoldighed i medarbejdersammensætningen som en styrke, opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at ansøge. Som medarbejder får du gode og fleksible arbejdsvilkår, herunder pensionsordning og sundhedsforsikring.

Løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret?

Ansøgning vedlagt CV uploades hurtigst muligt og senest mandag den 2. august 2021.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Operations Manager Manuel Soares på telefon +45 82 28 18 10 eller på manuel.soares@dachser.com                            

Vi behandler ansøgninger løbende. Opstart forventes hurtigst muligt.

 

DACHSER er en familieejet virksomhed, der tilbyder transportlogistik, lagerservices og kundespecifikke services. Et finmasket transportnetværk – både i Europa og i resten af verden – og fuldstændigt integrerede it-systemer giver intelligente logistikløsninger rundtom i verden. Få mere information om DACHSER som arbejdsplads på www.dachser.dk eller se en video om os her.

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere