Jobopslag

Customer Connection Specialist

TrueCommerce Denmark ApS

www.truecommerce.com/dk

  • marketingdk@truecommerce.com
  • 4582 1600
  • Banevænget 13, 3460 Birkerød
Se profil  
Stilling: Customer Connection Specialist
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Københavnsområdet
Oprettelses­dato: 16.04.2021
Søg job  

Vil du være med til sikre IT-drift i verdensklasse, og har du lyst til at blive en del af et cloud-baseret miljø? Kan du sikre, at vores løsninger kører stabilt 24/7/365, og sætter du en ære i at yde professionel service i en organisation, hvor vi tænker

Hos TrueCommerce ønsker vi at vores kunder får mere support – ikke mere viderestilling. Som vores nye Customer Connection Specialist vil du indgå i et erfarent, dynamisk og dedikeret team, som har fokus på sikker og gnidningsfri drift af vores mange kundeløsninger. Hos os vil du sjældent kede dig – de fleste uger er forskellige og vi får mange typer af henvendelser hver dag. Vi kan derfor garantere dig, at du går en spændende fremtid i møde i en succesfuld virksomhed inden for innovative teknologiske løsninger.

Service, kundefokus og opfølgning falder dig naturligt

Du leverer og sikrer altid kundevenlig, kompetent support og drift, og du gør det med en god portion situationsfornemmelse, så din service altid er tilpasset den enkelte kunde. Sammen med dit team håndterer du sager af forskellig karakter og kompleksitet, og du sørger for at opgaven altid når fra a til b – fra problem til løsning. Som vores nye teammedlem, bringer du alle dine kompetencer i spil, når du skal løse dine arbejdsopgaver inden for:

  • Support og rådgivning – både telefonisk og skriftligt
  • Opsætning af kommunikationsforbindelser (fx FTP, AS2 mm.)
  • Vedligehold af vores kunders tekniske opsætning hos os samt skift af certifikater
  • Opgaver der omfatter implementering, dokumentation og problemløsning Implementering af nye kunder
     

Du skaber en unik kundeoplevelse – hver gang

Vi forestiller os, at du har en teknisk baggrund med nogle års erfaring samt teknisk indsigt, der gør, at du kan overskue og finde løsninger på vores kunders udfordringer, når de opstår. Du har formentlig allerede erfaring med 2-level kundesupport, og eventuelt en uddannelse som IT-supporter, datamatiker, datateknikker eller tilsvarende. Du har masser af gå-på-mod og har lyst til at lære. Vi ser nemlig gerne, at du bliver vores ”go to” ved specifikke udfordringer – du bliver derfor vores in-house specialist og ikke generalist.
 

Vores medarbejdere: nøglen til vores succes

Vi er en hurtigt voksende teknologivirksomhed, der har mange kendte navne blandt vores voksende globale kundebase. Vi ønsker at fortsætte vores vækst ved at rekruttere talentfulde fagfolk, som er har lyst til at udvikle deres kompetencer inden for et imødekommende og motiverende arbejdsmiljø - for som vi ser det, er vores medarbejdere vores største aktiv. Det talent, engagement og den viden, som hver enkelt medarbejder besidder, sikrer at TrueCommerce får en betydelig konkurrencefordel. Vi ønsker at tilbyde dig den fleksibilitet, du har brug for, så du stortrives i stillingen, og derfor tilbyder vi vores medarbejdere mulighed for at arbejde hjemme fra et par dage om ugen. Du vil få din daglige gang på vores kontor i Birkerød, men vi har også et kontor i Silkeborg. Du bliver derfor en del af et dansk TrueCommerce-team på 70 dedikerede og hårdtarbejdende medarbejdere.

Vi ønsker at investere i dig og din udvikling

Hvis du mangler viden om nogle af vores teknologier, vil vi gerne tilbyde dig relevante certificeringer og den nødvendige uddannelse, så længe du har viljen og de grundlæggende færdigheder. Vi tilbyder desuden adgang til PluralSight – en online e-læringsplatform, og vi deltager i forskellige relevante konferencer for at udvide vores horisont. For eksempel har vi tidligere deltaget i forskellige ElasticSearch kurser. Hvis du investerer dit talent i os, investerer vi i dig – og hjælper med at udvikle dine kompetencer yderligere.

Send os din ansøgning via e-mail til EUHRContact@truecommerce.com - ansøgning og CV bedes mærket ”Customer Connection Specialist”. Vi afholder løbende samtaler, og forbeholder os retten til at fjerne opslaget, når stillingen er besat.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Kristina Balle-Jensen på EUHRContact@truecommerce.com

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere