Jobopslag

Applikations supporter til Apport WMS

Apport Systems A/S

www.apportsystems.dk

  • info@apportsystems.com
  • 72449944
  • Sletten 20, 8543 Hornslet
Se profil  
Stilling: Applikations supporter til Apport WMS
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Midtjylland
Oprettelses­dato: 07.08.2019
Søg job  

Kan du se dig selv som supporter i et team, hvor vi er gode til at hjælpe hinanden med at yde support til vores kunder i Europa?

Kan du svare Ja til ovenstående? Så har vi brug for dig som nye applikations supporter!

Apport er i vækst og har derfor brug for endnu en applikations supporter, der kender begreber som SQL, Microsoft IIS, Windows Server, VPN, remote desktop og er velkendt med at bruge logs til at analysere på hændelser. 

Arbejdsopgaver

Som en del af vores helpdesk team skal du modtage og behandle support relaterede opgaver. Du vil i stor udstrækning selv skulle løse opgaverne omkring forståelse og brug af vores eget udviklede system Apport WMS.

Du vil komme til at bidrage med koordineringen af opdateringer til kundernes løsninger på baggrund af ændringer foretaget af vores udviklerteam. Du dokumenterer dit arbejde så både kunder og kolleger kan bruge dokumentationen efterfølgende.

Faglige kvalifikationer

Vi sætter pris på din evne til at kommunikere på en klar og letforståelig måde. Du taler og skriver dansk samt kan begå dig rigtigt fint på engelsk. Du er hjemmevant med flere områder af IT-infrastruktur og du oplever en glæde ved at hjælpe andre til at løse problemer.

Du genkender begreber som SQL, Microsoft IIS, Windows Server, VPN, remote desktop og er velkendt med at bruge logs til at analysere på hændelser. Du har måske lært lidt om personlighedsprofiler og kan gøre brug af flere forskellige kommunikations løsninger, afhængig af situationen og kunden.

Personlige kvalifikationer

  • Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og ser det som en udvikling af dit potentiale når du spørger andre om hjælp.
  • Du evner at holde flere bolde i luften samtidigt, og ser det som en naturlig opgave at måtte prioritere.
  • Du er serviceorienteret, og siger kun sjældent nej til en opgave, selvom den kan vise sig svær at løse.
  • Du er ærlig og ligefrem, og arbejder konstruktivt med dine opgaver.
  • Du har lyst til at sidde i frontlinjen, og ser samtidig en glæde i at gå lidt mere i dybden med nogle af dine opgaver.

Måske har du erfaring fra 1st line support, men har ønske om at byde ind med mere end at resette passwords samt sende sager videre. Måske har du arbejdet med drift af SQL installation men ønsker en mere kundevendt rolle? Måske har du praktisk erfaring fra lager og har tidligere arbejdet med Apports systemer?

Det vigtigste er dog din positive og serviceorienterede tilgang til at arbejde med kunder i en travl hverdag, hvor vi samtidig prioriterer, at det skal være sjovt at gå på arbejde.

Vi tilbyder

  • Bærbar pc og mobiltelefon med mulighed for hjemmearbejdsdage.
  • En frihed-under-ansvar-kultur.
  • Pensions- og sundhedsordning.
  • Mad og frugtordning.
  • Aktiv personaleforening.
  • En spændende mulighed for at stifte bekendtskab med mange forskellige virksomheder i Europa, og her være en aktiv deltager i at optimere logistik/lagerstyring.

Du kan læse mere om Apport og hvem vi er her

Kontakt

Ansøgninger sendes til llb@apportsystems.com mærket ”26.2019” og behandles løbende.
Har du spørgsmål til jobbet eller virksomheden, er du velkommen til at besøge vores hjemmeside apportsystems.dk eller kontakte Servicechef Bent Schierff på mail bes@apportsystems.com.

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere