Jobopslag

Afdelingsleder til søfragt import

DB Schenker

www.dbschenker.dk

  • info.dk@dbschenker.com
  • 36 86 95 00
  • Helseholmen 31-39, 2650 Hvidovre
Se profil  
Stilling: Afdelingsleder
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: 03.03.2021
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Københavnsområdet
Oprettelses­dato: 17.02.2021
Søg job  

Kan du holde overblikket og nyder du at have en stor kontaktflade til kunder, leverandører og kollegaer i dit daglige arbejde? Kan du lide blandingen af kundeservice og operationelle opgaver sammen med ledelse og motivation af et team? Er du stærk i rollen som problemknuser sammen med dine medarbejdere? Så læs videre her.

Bliv en del af en organisation med energi og sammenhold
Du vil få det daglige ansvar for vores Søfragt import afdeling, der består af 5 dygtige kollegaer, 4 personer på hovedkontoret i Hvidovre og 1 person i Kolding. Vi sætter kundeservice, kvalitet og teamånd højt, og du kan forvente at blive en del af en afdeling, hvor vi lægger vægt på at have det sjovt, når vi går på arbejde.

Dit ansvar kommer til at bestå af primært 3 hovedområder: Kundeservice/operation, ledelse, samt en kommerciel del. Du bliver ansvarlig for import funktionens drift og resultat (GP) samt ansvarlig for proces udvikling i importteamet. Dernæst bliver din rolle som leder af teamet at motivere og udstikke retningen. Den kommercielle del bliver at bistå salgsafdelingen og ledelsen med at opfylde de vækstmål, som vi har sat os i Import søfragt.

Du vil få et stort netværk, hvor du dagligt samarbejder med dine Schenker kollegaer, kunder og leverandører i Danmark såvel som på internationalt plan.

Du drives af resultater – og du ved, at kun sammen kommer vi i mål
Du kan se frem til en hverdag med tempo og løbende udfordringer. Vi forventer at du har brancheerfaring, gerne suppleret med ledelseserfaring eller relevant efteruddannelse. Mere specifikt indeholder stillingen:

  • Ledelse af teamet
  • Ansvaret for det økonomiske resultat til månedsluk
  • Ansvaret for den daglig drift af operationen
  • Rapportering af økonomiske nøgletal til ledelsen
  • Implementering af nye kunder
  • Sikring af overholdte KPI’er/nøgletal
  • At gå forrest og bidrage til den gode stemning på kontoret

Ambitiøse mål og resultater giver dig energi, og du arbejder vedholdende og professionelt, både med kunder, leverandører og kollegaer for at komme i mål. Du er positiv, imødekommende og proaktiv, og du udvider, plejer, fastholder og udvikler løbende dine relationer.

Vi bygger en ny terminal og kontor i Taulov ved Fredericia, som forventes klar januar 2022. Her samler vi vores aktiviteter i Jylland i topmoderne terminal- og kontorfaciliteter. Vi starter eget nationalt distributionsnetværk, og du har nu muligheden for at komme med på rejsen.

Tags: DB Schenker

  SCM.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere