Supply chain øger kundetilfredsheden
Flere og flere danske virksomheder erkender, at deres supply chain spiller en afgørende rolle for deres virksomheds succes. Potentialet er enormt. Men hvordan øger man sin leveringsevne og samtidig fastholder sin konkurrencedygtighed? Få svaret her
Værdikæden opfattes i langt de fleste virksomheder som flaskehals for kundetilfredsheden - men den opfattelse bør revurderes.
Deltag på morgenmødet d. 23. nov: Supply Chain er nøglen til kundetilfredshed
De fleste virksomheders værdikædeorientering er indadvendt mod lager og logistik, og måltallene fokuserer på at holde omkostningerne nede. Det er synd, fordi logistik- og lageraktiviteter i de fleste virksomheder er direkte bidragsydere til konkurrenceevnen. De bidrager i høj grad til at differentiere virksomheden i markedet og skabe vækst.
På morgenmødet d. 23. nov præsenteres en best practice case fra dansk erhvervsliv: Den kundevendte supply chain, smat en ny vision for danske supply chains.
Den klassiske supply chain skal gentænkes
For langt de fleste virksomheder styrer salgsafdelingen fortsat retningen for virksomheden. Danske Peter Justesen viser en alternativ vej til vækst. Artiklen findes også her på scm.dk. Supply chain har potent input til topledelsen og kan sikre fokus på kundetilfredshed samt profitabel vækst.
Læs om fremtidens supply chain