Annonce

Opret jobopslag

Service Delivery Manager

I denne rolle vil du skulle sikre den daglige leverance af IT Services til den globale operation i Prime Cargo i tæt samarbejde og koordinering med vores IT leverandører og interne forretningsenheder.
Succes i denne rolle afhænger af din evne til at bygge stærke relationer mellem interne IT enheder, leverandører og forretningsenheder. Desuden kræves en god prioriteringsevne kombineret med en god forståelse af kritikalitet og business impact i relation til IT services.
Rolle vil organisatorisk være placeret i Prime Cargos Business Relations afdeling med reference til Head of Business Relations.
 
Primære arbejdsopgaver
Administrere, monitorere og følge op på leverandørers ydeevne, leverancer og performance i forhold til indgåede kontrakter og Service Level Agreements.Håndtere den daglige kommunikation og koordination mellem Prime Cargo og relevante leverandører, samt effektivt håndtere udfordringer hvor begge parter er i spil.
Vejlede og guide leverandører således at leverancer lever op til forventninger og strategi.
Faciliteter mellem Prime Cargo og relevante leverandører, særligt i forhold til planlægning, opfølgning, beslutningsoplæg, kritiske udfordringer og kontraktlige forpligtigelser.
Udvikle samarbejde og relationer på tværs af organisationen, særligt omkring de IT og teknologi-fokuserede enheder.
Administrere og opdatere licensaftaler.
Varetage og administrere IT budget.
Bidrage til udviklingen af interne processer.
Varetage kontinuerlig udvikling af internt IT Service Catalogue.
Assistere i initieringen og opfølgningen på projekter som gennemføres i samarbejde med eksterne leverandører.
Tale og skrive på forretningsengelsk.
 
Vi søger en kandidat med følgende stærke karaktertræk:
Stærke kommunikative evner på skrift og i tale kombineret med god social dømmekraft.
God forretningsforståelse kombineret med evnen til at sætte klare forventninger.
Evnen til at kunne fordre samarbejde mellem interessenter på tværs af organisationen og opnå et fælles mål.
Evnen til at arbejde systematisk og være grundig i opfølgning og afslutning af opgaver.
Gode diplomatiske og pragmatiske evner i et miljø hvor arbejdsgangen er i et højt tempo.
Dygtig til ændringshåndtering og stærk forståelse for procesarbejde.
 
Den ideelle kandidat skal kunne arbejde i en positiv, konstruktiv og serviceorienteret ånd, men samtidig være skarp til at skabe effektive løsninger til operationelle og forretningsmæssige udfordringer. Ligeledes er det vigtigt for os at du kan tilsikre at aftaler og leverancer lever op til relevante lovkrav (eks. GDRP), samt faciliteter relevant leverandør-auditering.
 
Vi tilbyder:
En CSR ansvarlig virksomhed, hvor vi hylder talenter.
En virksomhed, hvor udviklingen går hurtigt og omgangstonen er uformel.
En virksomhed, hvor kulturen er fleksibilitet, pålidelighed, engagement, innovation.
Et job med mange udviklingsmuligheder.
 
Yderligere information 
Ved spørgsmål kontakt Diana Bach-Laursen, Head of Business Relations på tlf. 2788 0237. 
 
Ansøgning 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV snarest muligt. Alle ansøgninger vil blive behandlet fortrolig og løbende. 
Ansøgningsfrist den 10. december 2017, vi modtager kun ansøgninger udfyldt online.
 

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen på scm.dk

Kontakt

Prime Cargo A/S
Profilvej 4
6000 Kolding

Diana Bach-Laursen
Web: www.primecargo.com
Tlf.: 2788 0237
Email: primecargo@primecargo.com

Jobfakta

Ansættelsesforhold: Fuldtid
Jobtitel: Service Delivery Manager
Geografi: Midtjylland
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Tiltrædelsesdato: Snarest muligt
Oprettelsesdato: 01.12.2017

Kort

Annonce