IFS udnævnt som ’leader’ i Gartners Magic Quadrant for Field Service Management 2014

IFS informerer, at virksomheden, med sin Enterprise Service Management-løsning, er udnævnt som ’leader” i Gartners Magic Quadrant for Field Service Management, som er skrevet af William McNeill, Michael Maoz og Jason Wong den 22. december 2014.

IFS’ signifikante investering i at udvikle en omfattende og åben service management-løsning formodes at være årsagen til at Gartner har placeret virksomheden som ’leader’ i rapporten.

– Vi er stolte over at blive udnævnt som ’leader’ i Gartners Magic Quadrant for Field Service Management. Det er et bevis på de fremskridt, vi har gjort, for at tilbyde en førende løsning til servicevirksomheder inden for alle brancher.  Rapporten belyser også vores globale leverancekapacitet og vores fortsatte fokus på at udvide vores partnernetværk. Dette indebærer, at vi nu kan tilbyde en service management-løsning til field service, til service på fabrikken, i kundens hjem eller kontor, på et lager, på store faste aktiver; bogstavligt talt hvor som helst, der er behov for service. Dette kalder vi for ”The Power of Any”, og vi leverer det via IFS Enterprise Service Management, siger Cindy Jaudon, CEO for IFS Americas samt chef for IFS Center of Excellence for Enterprise Service Management.

Rapporten identificerer trends, som peger på at cloud-teknologi og mobilitet kommer til at blive endnu vigtigere i branchen. En nyligt publiceret rapport fra Gartner om field service viser, at 85 procent af de adspurgte allerede bruger mobile field service-løsninger eller planlægger at bruge dem inden for 24 måneder. Mobilitet var desuden et af de tre vigtigste kriterier for mere end 60 procent af de adspurgte.

– Vores placering i Gartners Magic Quadrant for Field Service Management, såvel som vores placering som ’leader’ i Gartners Magic Quadrant for Single-Instance ERP for Product-Centric Midmarket Companies, publiceret i november 2014, er resultatet af vores langsigtede fokus på kvalitet og vores evne til at levere softwareløsninger, som er blandt de letteste at implementere og bruge, fortsætter Jaudon.

Gartner identificerer virksomheder i ’leader’-kvadranten på følgende måde: Ledere har robuste planlægningsmotorer, som er skalerbare til tusinder af teknikere. De demonstrerer en markedsførende vision om hvordan teknologi kan hjælpe servicemedarbejdere med at nå deres forretningsmål. Ledere har en evne til at udleve denne vision via produkter, konsulentydelser samt bevist solid omsætning og resultater. Ledere har signifikante og vellykkede kundeimplementeringer i Nordamerika, EMEA og Asia Pacific-regionen inden for en række vertikaler og med mange installationer med over 1000 brugere. Ander leverandører i markedet måler sig op imod disse ledere og efterligner eller kopierer deres strategier og taktikker. Ledere demonstrerer styrke gennem dybden i deres kundebase og påvirker markedstrends inden for alle de kategorier, ud fra hvilke de vurderes. Brugerne af softwareløsningerne oplever, at de opnår en konkurrencefordel sammenlignet med andre i deres branche.

En kopi af Gartner’s Magic Quadrant er tilgængelig på IFS’ website: www.ifsworld.com/en/news/industry-analyst-research

http://www.ifsworld.com/en/news/2015/press-release-2015-01-05-ifs-named-as-a-leader-in-gartners-magic-quadrant-for-field-service-management/

06.05.2015IFS Danmark A/S

Sponseret

IFS Managed Cloud på Microsoft Azure nu globalt tilgængelig

05.05.2015IFS Danmark A/S

Sponseret

IFS lancerer IFS Applications 9 på IFS World Conference 2015 i Boston

07.04.2015IFS Danmark A/S

Sponseret

How agile is your business?

07.04.2015IFS Danmark A/S

Sponseret

IFS indgår samarbejdsaftale med Accenture omkring salg og leverance i Norden

26.01.2015IFS Danmark A/S

Sponseret

IFS Applications effektiviserer Stadiums supply chain

13.01.2015IFS Danmark A/S

Sponseret

Den svenske detailkæde Rusta går live med IFS Applications